Lirik Lagu Batak | Istimewa Doho Di Au

Istimewa, istimewa doho di au ito.
tano mahiang, tano maraek suda nasuda.
dang persoalan asalma olo ho diau.
aku cinta kau ito, aku cinta kau ito.

demi kamu aku rela ito tenang maho.
tung so adong do hatudosanmu.
hodo hutodo saut diau tiada duanya kau ito.
aku sayang kau ito, aku sayang kau ito.

tung torop pe hasiang bunga di ladang.
holan sada hasian bunga sirara.
tung torop pe na hutanda.
holan ho do nahuparsinta.
aku cinta kau ito, aku suka kau ito.
istimewa doho di au.

demi kamu aku rela ito tenang maho.
tung so adong do hatudosanmu.
hodo hutodo saut diau tiada duanya kau ito.
aku sayang kau ito, aku sayang kau ito.

tung torop pe hasiang bunga di ladang.
holan sada hasian bunga sirara.
tung torop pe na hutanda.
holan ho do nahuparsinta.
aku cinta kau ito, aku suka kau ito.
istimewa doho di au.

aku cinta kau ito, aku suka kau ito.
istimewa do ho di au.